Intermex LexA

Pravni i poslovni Asistent

LexA AI sistem je uradila kompanija Intermex d.o.o., iz Beograda, kao dopunu svog sistema Intermex IndOK online, na adresi www.propisonline.com, na osnovu mogućnosti onlajn veštačke inteligencije (AI) koju je kreirao OpenAI. To je model komunikacije i učenja jezika kompatibilan sa pojačanjem i tehnikama mašinskog učenja pod nadzorom. Oslanja se na ekspanzivan i složen model za generisanje ljudskih odgovora.

 

LexA sistem pokriva obimne oblasti prava (propisi, sudska praksa, mišljenja, komentari, naučni i stručni radovi iz svih oblasti prava) i ekonomije i poslovanja javnog i privatnog sektora u Srbiji (menadžment, korporativni poslovi, biznis u širem smislu, finansije, računovodstvo, marketing, kontroling, prodaja, start-up, itd.) i namenjen je kako rukovodiocima, tako i službenicima i početnicima u poslu, da lako i brzo dođu do potrebnih odgovora. Za dnevno ažurno praćenje promena zakonodavstva, mišljenja ministarstava i institucija, kompletnu sudsku praksu, komentare i uputstva, naučne i stručne radove eminentnih stručnjaka, gotove modela pravnih i poslovnih akata i njihove prevode, kao i ostale sadržaje koristite naš veliki sistem Intermex IndOK online, koji Vam je u paketu, i čiji su LexA i Diktat i prevod sastavni delovi. Naš sistem ima preko 1.000.000 fajlova i najveći je takav sistem na Balkanu.

 

LexA se ne može koristiti bez logovanja u ceo sistem, ali se može startovati sa ikonice ili slično, samostalno.

 

Pitanja koja postavljate i odgovori koje dobijate su i biće na srpskom jeziku, a možete zahtevati od sistema da ih da na srpskoj ćirilici.

 

Upozorenje: Neki izrazi u samoj tehnologiji Open AI, kao na primer odgovor sistema:

Oops! Something went wrong on our end. Please try again later!

su na engleskom, i ne prevode se, ali, ima ih malo i lako se pamte, pa ćete znati ubuduće (kao što znate možete ih shvatiti kao „Nešto nije i u redu. Molimo Vas ponovite pitanje kasnije“).

 

Prvo, da biste koristili ovaj LexA AI sistem, morate imati 18 ili više godina, i da ste pretplatnik  kompanije Intermex, za određeni period (najčešće 12 meseci). Nije dozvoljeno davati šifre za pristup drugima. Vi možete slobodno da koristite LexA sistem na svim uređajima koje Vi, kao, pojedinačni korisnik koristite u svom radu. Za više korisnika kontaktirajte kompaniju Intermex. Usluga prava pristupa sistemu i korišćenja za dodatne korisnike je znatno povoljnija finansijski za korisnike, i stvar je dogovora sa Intermexom, koji će se rado izaći u susret i uklopiti se u Vaš budžet

 

Iako ćete u njemu dobiti kvalifikovane odgovore, LexA sistem nije pravni i poslovni savetnik već samo asistent, ponekad i greši, pa za potpuno tačne i ažurne odgovore i sadržaje, koristite podatke iz baza podataka u našem sistemu Intermex IndOK online, koji se dnevno održava

 

LexA ne radi tako da samo pretražuje bazu podataka i prepisuje pronađeno, već pošto koristi veštačku inteligenciju (Open AI), LexA sublimira i inteligentno povezuje institute i stavove iz aktuelnih propisa, iz sudske prakse i mišljenja, kao i iz naučnih i stručnih radova, proverenih sadržaja  i komentara, koje su uradili pravnici i drugi eksperti, i trudi se da daje što tačnije odgovore i jednostavna rešenja na postavljena pitanja.

 

 

 

  1. LexA pitanje !

Unesite u LexA tekstualni upit, koji se obično naziva prompt, u traku za poruke na početnoj stranici. Kliknite na ikonu za slanje, koja izgleda kao papirni avion, ili pritisnite dugme enter. Ako imate aplikaciju za govorne tehnologije u Vašem uređaju (PC, Notebook, mobilni) pitajte glasom i dobićete pisani odgovor.

 

Pitanje:

kako se utvrđuje naknada za emitovanje fonograma i kakva su isključiva prava proizvođača

 

  1. Interakcija sa odgovorima i sistemom LexA

LexA će vam ubrzo odgovor kada unesete upit. Imate mnogo opcija u koje možete da se uključite kada dobijete rezultate. na primer:

 

  • Unesite novi upit

Primer:

Koji propisi to regulišu i dobićete odgovor.

 

LexA može da zapamti razgovor koji vodite sa njim, dok ste u jednoj materiji. To je jedna karakteristika koja čini da ceo zadatak izgleda kao da imate dijalog napred-nazad u stvarnom životu. Stoga, možete zatražiti od LexA da izmeni svoj odgovor bez počinjanja od nule.

OpenAI može da pogreši, smeta mu kada je previše sličnih podataka, kad je internet veza spora ili previše opterećena. U tim slučajevima, možete mu reći – da je pogrešio i da proba ponovo. Ili mu samo recite „nisi u pravu“ ili „nije tačno“ ili „imaš podatak u bazi, probaj ponovo“ i slično. Budite  kreativni u konverzaciji i probajte varijante pitanja. 

 

  1. Dobijte novi odgovor

Uneli ste pitanje (prompt), u redu. Međutim, rezultati nisu baš ono što ste tražili! Ako generisani odgovor nije u skladu sa vašim zahtevima i želite da koristite isti upit, možete ponovo da generišete odgovor.

Kada LexA generiše odgovor, na kraju će se prikazati „Ponovno generisanje odgovora“ ili „Pokušaj ponovo“. Kliknite na njega da biste dobili alternativne rezultate

 

  1. Kopirajte i delite svoj razgovor i odgovore

Možete jednostavno da kopirate odgovor (komanda copy) i ubacite ga (komandom paste) u svoj dokument ili svoj rad, kao i da podelite svoj LexA odgovor ili ceo razgovor sa poslovnim saradnicima ili partnerima, tako što ćete ih kopirati i e-mailom poslati kome želite.

 

  1. Hoćete odgovor na ćirilici !

Kad ste dobili odgovor, napišite ili izgovorite (ako imate govornu tehnologiju ili aplikaciju u Vašem uređaju) „daj mi odgovor na ćirilici“ ili sličnu sentencu i dobićete odgovor na ćirilici, koji možete kopirati i dalje raditi s njim što Vam je potrebno.

 

  1. Hoćete prevod odgovora na neki od svetskih jezika !

Jednostavno iskopirajte odgovor sa komandom „copy“ ili Ctrl+C, vratite se u naš veliki sistem Intermex IndOK online – propisonline.com, iz koga ste i krenuli, otvorite naš sistem „Diktat i prevod“ (Speechtexter), gore levo u meniju, otvorite ga, recimo u novom prozoru radi lakšeg rada, izaberite gore u opcijama jezik koji želite, i ubacite tekst odgovora. Selektujte tekst, a zatim desnim klikom izaberite „translate selection  to …“ za jezik koji ste izabrali.

 

  1. Sviđa Vam se odgovor ili Vam se ne sviđa

LexA sistem može vam pomoći u više stvari. Međutim, ono što ne radi je da razmišlja kao ljudi. Ne može odrediti da li je odgovor dobar ili loš. Umesto toga, oslanja se na vas da obezbedite te podatke kako biste mu pomogli da uči. Možete mu napisati i reći „nije tačno“ ili „nisi u pravu, daj mi tačan odgovor, imaš ga u bazi“ ili slično. Komunicirajte kao sa živom osobom. Dakle, kliknite na ikonu palca gore pored odgovora ako smatrate da su rezultati korisni.

Takođe možete da kliknete na ikonu palca nadole da vam se ne sviđa.

 

  1. Chat sa nama – Kako da Vam pomognemo !

Možete, naravno, i da komunicirate sa nama u toj opciji, dole u sistemu. Prevashodno, služi da Vam pomognemo da dobijete odgovore koji su Vam potrebni. Pitajte nas, ako LexA nema odgovor ili se ne snalazi u tumačenju vašeg pitanja, samo napišite šta Vas zanima.

 

Važno: Ovo je prva verzija LexA i ima određenih manjkavosti, na kojima se radi, i koje ćemo, nadamo se, ubrzo rešiti.

Na primer, sistem za sad, nije sasvim pouzdan za brojeve sudskih presuda, ili mišljenja, ali daje tačan i precizan odgovor na pitanje i tačnu formulaciju instituta ili sentencu iz presude ili mišljenja. Za brojeve, datume i oznake propisa u službenim glasilima, radi potpuno tačno.

 

Kako da koristim LexA sistem za najbolje rezultate?

LexA je sistem jednostavan za korišćenje, urađen je na osnovu najsavremenije Open AI tehnologije, što mu daje modernu i humanu komponentu. Najbolje radi ako sa njim komunicirate kao sa osobom, kolegom ili šefom.  Pričajte i diskutujte sa njim, raspravljajte se, ako je potrebno napišite mu da je pogrešio, ili mu kažite da proba ponovo, saznajte šta Vam je potrebno ili zanimljivo, i pri tom se lepo zabavite !

 

Veštačka inteligencija i LexANeće Vas zameniti !

LexA sistem nije precenjen i sigurno ne dolazi da preuzme Vaš posao. Umesto toga, možete iskoristiti njegov potencijal da razvijete kreativne ideje za bilo šta, i poboljšate produktivnost. Bez obzira da li želite da tražite stručne ili zanimljive odgovore ili da ispravite grešku u Vašim dokumentima i projektima, LexA će postati vaš vrhunski asistent.

Konačno, jedna stvar je jasna – ovaj trendi AI sistem nije izuzetan samo po svojoj inovativnosti. Njegova pristupačnost, lakoća korišćenja i sposobnost generisanja teksta čine ga efikasnom i priznatom tehnologijom.

Nadamo se da će naše uputstvo o tome kako da koristite LexA sistem odgovoriti na sva vaša pitanja. Ako nije dovoljno, ili želite odgovore na teme koje niste dobili od sistema, ili niste zadovoljni, podelite ih u odeljku za komentare ili nam se javite telefonom ili ih pošaljite na naš mail  da ih naši saradnici stručno obrade, na čemu ćemo Vam biti zahvalni. Komunicirajte sa nama, pomozite sebi i ostalim korisnicima, da LexA bude bolji.

 

Izjava o odricanju od odgovornosti:

Informacije u ovom sistemu obrađuje AI tehnologija, te sve dobijene „odgovore“ treba shvatiti kao informacije i ne treba ih i ne smeju se tumačiti kao pravni savet o bilo kom pitanju.

Intermex se odriče svake odgovornosti u vezi sa preduzetim ili nepreduzetim radnjama korisnika na osnovu bilo kog dela ili celokupnog sadržaja u sistemu.

Ne postupajte niti se suzdržavajte od postupanja po informacijama dobijenim pomoću veštačke inteligencije u ovom sistemu, a bez traženja profesionalnog saveta, odnosno u slučaju bilo kog značajnijeg postupka obavezno se obratite ovlašćenom profesionalcu (advokatu, javnom beležniku, nadležnoj instituciji i slično).

Svaki slučaj koji ovaj sistem da kao primer je individualan, zasnovan na drugačijim činjenicama, i stoga je svaki stvarni predmet različit, te iz tog razloga, Intermex ne garantuje bilo kakav konkretan ishod postupka zbog kojeg ste postavili pitanja.

 „LexA – Pravni poslovni asistent“ je (ipak) samo asistent.