Intermex LexA

OPŠTI USLOVI KORIŠČENJA SOFTVERSKIH PAKETA I SISTEMA VI KOMPANIJE INTERMEX I ZAŠTITA LIĆNIH I POSLOVNIH PODATAKA

  1. DEO – OPŠTE

 

1 Značenje izraza

Termini (izrazi), imaju sledeća značenja:

1.1 Korisnik je fizička osoba koja se u sistem Indok online prijavljuje sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ili sa drugim načinom identifikacije predviđenim ovim ugovorom, takođe, Korisnik prihvata ove Opšte uslove i koristi Intermexov softver u poslovne svrhe ili namene obrazovanja u ime i/ili za račun samo sopstvene. Korisnik je takođe i Rukovalac u skladu sa ovim uslovima.

1.2 Licenca donosi pravo korišćenja Intermexovog softvera za istovremenog Korisnika a prema ograničenjima koje određuje Vrsta Licence i ovi Opšti uslovi.

1.3 Vrsta Licence je izbor određenih Funkcija Intermexovog softvera i/ili broja istovremenih Korisnika.

1.4 Pretplatnik je poslovni subjekat koji sklopi Licencni ugovor i koji se obaveže na plaćanje licencnine za svoje korisnike u okviru svoje organizacije. U smislu Zakona o zaštiti podatka o ličnosti u okviru Opštih uslova korišćenja, Pretplatnik je kontrolor, bez obzira da li obradu na Intermexovom softveru obavlja u svoje ime ili u ime drugoh službenika Korisnika.

1.5 Organizacija je poslovni subjekat čiji rad je potpomognut korišćenjem Intermexovog softvera.

1.6 Licencni ugovor je Ugovor sa kojim Intermex kao davalac licence prenosi licencu na Pretplatnika.

1.8 Licencnina je iznos koji za Pretplatnika mora plaćati Korisnik za korišćenje Intermexovog softvera.,

1.9 Administrator Pretplatnika je Korisnik koji u ime Pretplatnika bira vrstu licence, ili Korisnik koga odredi sam Pretplatnik.

1.10 Korisnička podrška je usluga koja omogućava komunikaciju između Korisnika i Intermexa (Ugovorni obrađivač).

1.11 VI Sistem veštačke inteligencije, Open AI i slično.

1.12 Intermex LexA Sistem veštačke inteligencije razvijen od kompanije Intermex.

1.13 Diktat i prevod Sistem veštačke inteligencije za diktiranje i prevod kompanije Speechtexter.

 

2 Autorska prava

2.1 Vlasnik svih materijalnih autorskih prava na Intermexov softver i izvornog koda je kompanija Intermex.

2.2 Prihvatanjem Opštih uslova Korisnik i Pretplatnik stiču pravo da koriste Intermexov softver u skladu sa Opštim uslovima i uslovima Licence.

 

3 Uslovi Korisnika

3.1 Korisnik je pre korišćenja Intermexovog softvera dužan da prihvati Opšte uslove.

3.2 Pre prvog korišćenja Intermexovog online softvera, pojedinačni Korisnik je dužan da izvede postupak otvaranja naloga i registracije online na adresama www.propisonline.com ili interlexa.rs, ili to za njega mogu uraditi  ovlašćeni službenici kompanije Intermex, ili direktno u prostorijama i na opremi Korisnika ako tako bude dogovoreno.

Za standardni softver je potrebno prilikom pokretanja instalacije izvršti registraciju softvera na pojedinačnom uređaju upisivanjem korisničke šifre koju sistem automatski šalje na e-mail korisnika.  

3.3 Prihvatanjem Opštih uslova Korisnik se slaže i prihvata Opšte uslove koji važe uz svako korišćenje Intermexovog softvera. Dužnost i pravo Korisnika je da proveri prihvaćene Opšte uslove i u slučaju neslaganja sa istima odmah prestane sa korišćenjem Intermexovog softvera te da o tome obavesti Intermex.

3.4 Svaki Korisnik mora da ispunjava tehničke i činjenične uslove koji su potrebni za efikasno i sigurno korišćenje Intermexovog softvera koji su objavljeni na internet stranici www.intermex.rs i koji definišu najmanje:

(1) pristup internetu

(2) softver i hardver za korišćenje interneta

(3) dodatni softver, ako se zahteva za korišćenje određenih funkcija (MS Word, MS Excell i slično)

3.5 Prilikom pristupa Intermexovom softveru Korisnik se uloguje sa korisničkim imenom i lozinkom. Njih može menjati po potrebi.

 

 

  1. DEO – KORIŠĆENJE INTERMEXOVOG SOFTVERA

 

  1. Sklapanje licencnog ugovora i korišćenje licence

4.1 Licencni ugovor je sklopljen kad Korisnik, koji je zastupnik poslovnog subjekta, u ime poslovnog subjekta izabere Vrstu licence i prihvati Opšte uslove, ili se registruje online. Na predlog Korisnika ili osobe koja je zastupnik pravnog lica, koji je prethodno prihvatio Opšte uslove, Intermex može u ime poslovnog subjekta izabrati vrstu licence. U tom slučaju Licencni ugovor je sklopljen sa danom kada Intermex izabere, odnosno dogovori vrstu licence.

4.2 Licencni ugovor je sklopljen na određeno vreme, što je definisano u Licencnom ugovoru. Uz sklopljen Licencni ugovor poslovni subjekat, kojeg određuju Opšti uslovi, postaje Pretplatnik.

4.3 Uz sklopljen Licencni ugovor sa Intermexom Pretplatnik dobija Licencu.

4.4 Pretplatnik Licencu koristi preko Korisnika koji on odabere.

 

5 Upotreba i plaćanje

5.1 Upotreba Intermexovog softvera se naplaćuje. Za korišćenje licence Pretplatnik mora plaćati Licencninu. U slučaju Godišnjeg obračuna, naknada za licencu naplaćuje se na kraju prvog meseca (nakon izbora godišnjeg obračuna) u ukupnom periodu od narednih 12 meseci, ili drugačije kako je ugovoreno u Licencnom ugovoru.

5.2 Licencnina je određena u Licencnim ugovorom, za određeni period i za određeni broj korisnika.

5.3 Intermex cene za pojedinačne Korisnike objavljuje na svom sajtu. Intermex ima pravo da promeni cenovnik prema uslovima tržišta i kretanju cena. U slučaju značajnijih promena potrošačkih cena (povećanje potrošačkih cena iznad 4% u periodu od tri meseca), zadržavamo pravo na češće prilagođavanje cena usluga, održavanja i/ili licencnine. Intermex će promenu cenovnika objaviti najmanje 30 dana pre promene.

5.4 Obveznik plaćanja licencnine je Pretplatnik. Intermex će Pretplatniku dostaviti račun za licencninu. Pretplatnik je dužan da plati licencninu u roku od 15 dana od dana izdavanja računa. Intermex  će svu komunikaciju sa Pretplatnikom voditi putem elektronske pošte.

U slučaju posebnih ugovora sa više korisnika, dužim periodima pretplate, drugih aranžmana sa Pretplatnikom, poslovno-tehničke saradnje i sličnih vrsta odnosa ugovaraju se posebni uslovi plaćanja.

5.5 U slučaju da Pretplatnik kasni sa plaćanjem licencnine više od 30 dana, Intermex će onemogućiti korišćenje licence Pretplatnika svim Korisnicima tog Pretplatnika. U tom slučaju, nijedan Korisnik neće moći da koristi funkcije Intermexovog softvera koje je koristio na osnovu licence Pretplatnika.

U slučaju Mesečnog obračuna licence, Intermex može ponovo omogućiti korišćenje licence Pretplatnika onda kada se izmire postojeća dugovanja za licencninu kao i usluga ponovnog aktiviranja, koja se obračunava po cenovniku. Intermex će Pretplatniku obračunati korišćenje softvera i za period u kojem mu je, zbog kašnjenja sa plaćanjem, pristup kao i obračunavanje licencnine bio privremeno onemogućen.

U slučaju Godišnjeg obračuna Pretplatnik je u obavezi da, čak i ako sam odluči da ne nastavlja korišćenje Intermexovog softvera ili mu je sam softver onemogućio korišćenje, izmiri celokupnu godišnju Licencninu.

 

6 Reklamacije

6.1 Administrator Pretplatnika može u ime Pretplatnika reklamirati račun za licencninu u roku od 8 dana od datuma izdavanja računa. Reklamaciju je neophodno prijaviti na mail intermex@gmail.com ili na samom Sistemu elektronskih faktura (SEF). Intermex  će na reklamaciju odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana.

 

7 Korišćenja Intermexovog softvera u nedozvoljene svrhe

7.1 Pretplatnik i Korisnik mogu koristiti Intermexov softver isključivo za obavljanje svojih poslovnih aktivnosti u svojoj kompaniji ili organizaciji. Bilo koji drugi način upotrebe Intermexovog softvera je zabranjen.

7.2 Pri upotrebi Intermexovog softvera je strogo zabranjeno:

(1) onemogućavati ili sprečavati druge Korisnike pri njihovom korišćenju Intermexovog softvera

(2) pozivanjem na Intermex kao izvor podataka, objavljivati, prenositi, distribuirati ili rasprodavati bilo koje informacije, teme i gradiva, koji su nezakoniti, lažni, nepristojni, uvredljivi ili širiti rasne, polne ili bilo koje druge vrste netrpeljivosti

(3) zloupotrebljavati, ugrožavati tuđa prava ili bilo koje drugo kršenje prava drugih

(4) prenositi sadržaje Intermexovog softvera zaštićen pravima intelektualnog vlasništva drugima ili omogućavati pristup do tih sadržaja na bilo koji drugi način, osim ako je takvo prenošenje prethodno dogovoreno sa Intermexom

(5) upotrebljavati sadržaje, materijale ili informacije, koje su dostupne preko Intermexovog softvera na bilo koji način koji bi kršio autorska prava, robne marke, patente, poslovne tajne ili druga prava Intermexa, drugih imalaca licence, Korisnika ili trećih osoba

(6) prenositi u Intermex LexA Sistem VI datoteke i druge sadržaje koji sadrže viruse, trojanske konje (Trojan horse), programske crve (worms), vremenske bombe, oštećene datoteke ili druge slične softvere ili podatke koji mogu škoditi radu Sistema, odnosno opremi na kojoj ili pomoću koje radi Sistem ili opremi Korisnika

(7) namerno ili nenamerno na bilo koji način štetiti Intermexovom softveru, na primer pokušajem napada servera i drugim delovanjem kojim bi posledično rad Intermexov softver bio onemogućen, pogrešan, ograničen

(8) stvarati ili upotrebljavati lažni identitet s namerom dovođenja u zabludu drugih, pre svega Intermexa i korisničke podrške

(9) upotrebljavati, prenositi ili na bilo koji drugi način kopirati i nuditi (uz naknadu ili besplatno) drugim osobama bilo koje podatke o Pretplatniku, Organizaciji i/ili Korisnicima ili podatke o upotrebi Intermexovog softvera

(10) bez pismene dozvole Intermexa sakupljati informacije ili koristiti informacije o korišćenoj tehnologiji, korišćenih pristupa i bilo kojih drugih sadržaja Intermexovog softvera koje bi se mogle koristiti u drugim komercijalnim i nekomercijalnim uslugama ili proizvodima.

 

8 Platforme, pretraživači, uređaji i lokacije na kojima se koristi Intermexov softver

8.1 Intermexov online softver i softver VI se koristi online – Preko Interneta, na svim platformama – operativnim sistemima – Microsoft Windows, Apple IOS,  Android i u svim pretraživačima. Sve aplikacije u sosftverskim sistemima rade, sem što Diktat i prevod ne radi za sada, u Apple IOS operativnom sistemu.

8.2 Radi na svim uređajima – PC računari i mreže, Apple računari i mreže, Mobilni telefoni, tableti,

8.3 Broj uređaja na kojima se može koristiti, čak i istovremeno, zavisi od poslovnog aranžmana, odnosno vrste licencnog ugovora za pristup. Postoje varijante – bilo kada, bilo gde, na 1 računaru i 1 mobilnom telefonu, itd., što se ugovara Licencnim ugovorom.

8.4 Lokacije nisu ograničene, ali mogu biti.

8.5 Standardni softver je predviđen za Microsoft Windows operativni sistem, za pojedinačne PC računare i mreže. Svaki softver se instalira i koristi samo na 1 uređaju ili preko mreže Pretplatnika za ugovoreni broj radnih stanica – računara.

 

9 Rad Intermexovog softvera

9.1 Intermex  garantuje neometan rad Intermexovog softvera, osim u slučajevima:

(1) nefunkcionisanja hardvera Korisnika ili bilo kojem drugom slučaju u kojem Korisnik ne ispunjava uslove iz poglavlja »3. Uslovi Korisnika«;

(2) zahvata (predvidljivih i nepredvidljivih) u vezi s održavanjem na Intermexovom softveru;

(3) nadogradnje softvera i hardvera, potrebnih za rad Intermexovog softvera ili na koji drugi način vezan za rad Intermexovog softvera;

(4) nefunkcionisanje internet priključaka;

(5) više sile.

9.2 Intermex se obavezuje da će obavestiti sve Korisnike i Pretplatnike o planiranim zahvatima na Intermexovom softveru u roku od najmanje 6 sati pre izvođenja tih zahvata. Intermex  se obavezuje da će sve planirane zahvate po pravilu obavljati tokom radnih dana u vremenu između 20:00 sati i 6:00 sati i neradnim danima u vremenu između 16:00 sati i 8:00 sati sledeće dana. Okvirno vreme i trajanje planiranih zahvata će biti objavljeni u poslatom obaveštenju.

 

10 Usklađenost sa zakonodavstvom i nadogradnja Intermexovog softvera

10.1 Intermex se obavezuje da će usklađivati funkcije Intermexovog softvera sa važećim zakonskim propisima u slučajevima korišćenja koje Intermexov softver podržava ili predviđa.

10.2  Intermex se obavezuje da će pratiti propise i nadograđivati funkcije Intermexovog softvera u skladu sa promenama propisa.

 

11 Korisnička podrška

11.1 Korisnici koji koriste licencu Pretplatnika imaju pravo na podršku pri korišćenju Intermexovog softvera u vezi sa korišćenjem Intermexovog softvera za podršku Pretplatniku ili Organizaciji Pretplatnika.

11.2 Intermex obezbeđuje podršku u vezi s radom Intermexovog softvera preko Korisničke podrške isključivo tokom radnih dana od 10:00 sati do 16:00 sati i isključivo na srpskom jeziku. Izuzetno, ako je tako dogovoreno, podrška je moguća i neradnim danima u istim vremenskim intervalima.

Komunikacija između Korisnika i Korisničke podrške vrši se telefom, e-mailom ili na druge pogodne načine.

11.3  Intermex Pretplatniku garantuje da će ukloniti greške koje bi eventualno, onemogućavale upotrebu Intermexovog softvera.

Na svaku prijavljenu grešku Intermex  će reagovati najkasnije u roku od 8 sati pri čemu se uzima u obzir radno vreme u kojem Intermex nudi Korisničku podršku.

Intermex će o mogućim rešenjima obavestiti Korisnika.

 

12 Ograničenje odgovornosti Intermexa

12.1  Intermexov softver, svih vrsta, je „takav kakav jeste“, služi samo kao pomoć pri radu, pa svi podaci i sadržaji u njemu, kao i podaci i informacije koji dodatni sistem VI Intermex LexA da Korisniku na njegove upite, nisu pravni ni poslovni saveti, već informacije, što su potencijalni Pretplatnik i njegovi Korisnici unapred mogli da provere besplatnim probnim radom, te Intermex ne odgovara za bilo kakve štetne posledice po Pretplatnika i njegove Korisnike.  

12.2  Korisnici i Pretplatnici su saglasni da će Intermexov softver, uključujući aplikacije, sadržaje i usluge dostupne preko Intermexovog softvera koristiti na vlastitu odgovornost.

12.3.  Intermex, njegovi distributeri, prodavci ili dobavljači ne odgovaraju za nijednu posrednu, slučajnu ili naknadnu štetu (uključujući izgubljen dobitak, dohodak, investiciju, dobro ime) koja proizlazi iz upotrebe Intermexovog softvera i informacija u njemu, odnosno povezanih Internet stranica, proizvoda ili usluge ili je povezana s njihovim korišćenjem. Navedeno ograničenje važi i u slučaju u kojem bi Intermex  bio obavešten o mogućnosti nastanka takve štete. To ograničenje odgovornosti uključuje (ali time nije i ograničen): prenos virusa, kvar hardvera, greške kod povezivanja, zloupotrebu ili krađu korisničkog identiteta.

12.4  U nijednom slučaju Intermex  ne odgovara za bilo kakav gubitak ili štetu koja bi nastala u slučaju kad bi Korisnik ili Pretplatnik izvozio ili uvozio informacije, proizvode ili usluge, objavljene u Intermexovom softveru ili sa povezanih internet stranica, proizvoda ili usluga.

 

13 Sadržaji i usluge koje nude treće osobe

13.1  Intermexov softver, odnosno online sistemi Sistem VI omogućavaju povezivanje sa drugim internet stranicama, proizvodima i/ili uslugama (u daljem tekstu: Povezani sistemi) za koje Intermex ne preuzima nikakvu odgovornost. Intermex ne odgovara za pravilnost ili dostupnost informacija, proizvoda ili usluga koje nude treće osobe preko Povezanih sistema.

13.2 Informacije na Povezanim stranicama su iz tuđih izvora. Intermex nema pravo da menja, unapređuje ili proverava sadržaj informacija na Povezanim sistemima. Činjenica da Intermex omogućuje povezanost s Povezanim sistemima ne znači i nužno odobrenja, ovlašćenja, pokroviteljstva ili drugačiju povezanost sa Povezanim sistemima.

13.3 Intermex ni direktno ni indirektno ne odgovara za bilo kakvu štetu uzrokovanu bilo kojom upotrebom ili oslanjanjem na sadržaj, proizvod ili uslugu Povezanih sistema.

13.4  Za korišćenje Povezanih sistema postoji mogućnost da će Korisnik morati da prihvati njihove Opšte uslove korišćenja koji se razlikuju od Opštih uslova korišćenja Intermexa i za koje Intermex ne odgovara, u svakom slučaju Opšti uslovi i odredbe Intermexa imaju prednost.

 

14 Prikupljanje i zaštita ličnih podataka

14.1  Intermexov softver namenjen je kao pomoć u pravnim i poslovnm procesima poslovnih subjekata i za rad ne treba lične podatke. Uprkos tome u Intermexovom softveru se zbog identifikacije Korisnika i komunikacije s Korisnicima prikupljaju sledeći lični podaci:

(a) Naziv Pretplatnika – Organizacije ili kompanije, Sektor, služba i slično

(b) Ime, prezime i funkcija Korisnika

(c) e-mail adresa Korisnika

(d) telefon (mobilni telefon) Korisnika

14.2  Korisnik se sa postupkom registracije u Intermexov softver takođe slaže da se mogu dobijeni podaci koristiti za prikupljanje informacija o posetama web stranicama u cilju analize online ponašanja posetilaca i stoga za poboljšanje korisničkog iskustva i kontaktiranja potrošača putem njihovog e-maila ili e-maila kompanije.

14.3 Korisnik izjavljuje i potvrđuje da je svestan prava na pregled, prepisivanje, kopiranje, dopunjavanje, ispravljanje, blokiranje i brisanje ličnih podataka koji se odnose na njega u skladu sa odredbama članova Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018).

14.4 Lični podaci definisani gore mogu se čuvati 5 godina nakon prestanka korišćenja programa.

14.5 Intermex  će sakupljati, upravljati, obrađivati i koristiti lične podatke dobijene od Korisnika iz tačke 14.1 ovog člana, u skladu sa zaštitom podataka o ličnosti, te će ih koristiti samo u sledeće svrhe:

(a) za identifikaciju Korisnika pri registraciji u Intermexov softver i identifikaciju Korisnika pri svakom korišćenju Intermexovog softvera da bi Korisnicima, Pretplatnicima i Organizacijama obezbedio veću sigurnost i verodostojnost podataka u Intermexovom softveru, te omogućio poverenje u komunikaciji s Korisničkom podrškom i/ili drugim Korisnicima preko Intermexovog softvera;

(b) za omogućavanje dodatnih, za osnovnu upotrebu Intermexovog softvera, neobaveznih Funkcija ili Funkcija u vezi s Korisničkim profilom (na primer za promenu lozinke Korisnika za ulaz u Intermexov softver);

(c) za obaveštavanje Korisnika od strane Korisničke podrške u slučaju u kojem Intermex  proceni da je takva komunikacija s Korisnicima efikasnija ili prikladnija od komunikacije preko telefona ili e-maila.

(d) za obaveštavanje Korisnika, Pretplatnika ili Organizacija od strane Intermexa, na primer u vezi s produktima i uslugama. Intermex prikupljene lične podatke neće proslediti trećim licima. Korisnik s prihvatanjem Opštih uslova izričito dozvoljava Intermexu prikupljanje i obrađivanje podataka o ličnosti u meri i u svrhe navedene u ovom članu Opštih uslova.

 

15 Skladištenje podataka

15.1 Intermex će uraditi sve neophodne radnje kako bi zaštitio podatke sačuvane u Intermexovom softveru od nedozvoljenih pristupa trećih lica. U vezi s time Intermex  garantuje čuvanje podataka na odgovarajućem sigurnom mestu gde je prisutno tehničko i fizičko obezbeđenje za onemogućavanje pristupa podacima neovlašćenim osobama. Intermex će garantovati redundantno čuvanje. U slučaju bilo kakvog prekida Intermex se obavezuje da uspostavi radno okruženje sa podacima koji su postojali najviše 24 sata pre prekida.

15.2  Intermex može otkriti podatke o Korisniku ili Pretplatniku sačuvane u Intermexovom softveru samo na osnovu odluke pravosuđa ili pisanog zahteva državnog organa koji ima zakonsko ovlašćenje za uvid u podatke.

15.3  Podaci se u Intermexovom softveru za poslovanje, koji nije predmet licence, čuvaju 5 poslovnih godina, po isteku 5. godine se automatski arhiviraju, tako da se prenesu iz aktivnog sistema u arhivu. Arhiv podataka poslovne godine je zbirka nastalih dokumenata na osnovu unetog prometa u sistemu, ili dokumenata koji su kasnije dodati, koje je Intermex napravio za period poslovne godine.

 

 

 

16 Besplatna proba i informacije o softveru i programima

16.1  Intermexov online softver i sistem VI LexA je dostupan Korisniku besplatno tokom probnog perioda od 3, 7, 15 ili 30 dana. To je stvar dogovora sa Intermexom. Internet adrese su www.propisonline.com. Neki od sajtova za dodatne informacije su www.intermex.rs, www.interlexa.rs, www.sudskapraksa.com.

 

17 Kršenje Opštih uslova i otkaz Licencnog ugovora

17.1  Ako Korisnik krši Opšte uslove Intermex može, nakon upozorenja Korisnika o kršenju, Korisniku onemogućiti korišćenje Intermexovog softvera.

17.2  Ako Pretplatnik, Organizacija, Administrator Pretplatnika ili bilo koji Korisnik koji koristi Licencu Pretplatnika krši Opšte uslove Intermex može nakon upozorenja Administratora Pretplatnika ili Pretplatnika, sa Pretplatnikom jednostrano i bez otkaznog roka prekinuti Licencni ugovor.

 

18 Prekid Licencnog ugovora

18.1  Bilo koja ugovorna strana može bilo kada, uz otkazni rok od 30 dana, otkazati Licencni ugovor.

18.2 U slučaju prekida Licencnog ugovora od strane Intermex-a, Administrator Pretplatnika biće pismenim putem, ili e-mailom obavešten.

18.3  U slučaju raskida Ugovora o licenci, Korisnik po isteku Ugovora o licenci više neće moći da koristi softver i njegove funkcije koje je koristio na osnovu licence Pretplatnika.

18.4  U skladu sa zakonskim propisima nakon isteka Licencnog ugovora Intermex  će neopozivo izbrisati sve podatke o Pretplatniku i Organizaciji. Pretplatnik će putem elektronske pošte najmanje 30 dana pre brisanja dobiti obaveštenje o uslovima pristupa podacima tokom otkaznog roka, osim u slučaju ako je drugačije dogovoreno sa Pretplatnikom.

 

 

III. DEO – VAŽENJE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

22 Važenje i menjanje Opštih uslova

22.1 Intermex objavljuje važeće Opšte uslove i/ili izmene Opštih uslova na web stranici https://www.intermex.rs/. Svaki Korisnik može od Intermexa zahtevati da mu se omogući uvid u Opšte uslove koji su važili u određenom vremenskom periodu.

22.2 Opšti uslovi stupaju na snagu sa datumom koji odredi Intermex. Opšti uslovi, izmene i dopune Opštih uslova moraju biti objavljeni najmanje 30 dana pre početka njihove primene.

22.3  Intermex ima pravo da jednostrano promeni Opšte uslove i da objavi izmene Opštih uslova na način naveden u tački 22.1, a u roku iz tačke 22.2 obavesti Korisnike.

 

23 Završne odredbe

23.1Za objašnjenje Opštih uslova i u slučaju ako određeno pitanje nije uređeno Opštim uslovima, primenjuje se Zakon Republike Srbije.

23.2 Za rešavanje eventualnih sporova, koji bi nastali u vezi s korišćenjem Intermexovog softvera ili u vezi sa njim, nadležan je Privredni sud u Beogradu.

 

 

Ovi opšti uslovi primenjuju se od 01.09.2024. godine.