Intermex LexA

UGOVOR O LICENCIRANJU SA KRAJNJIM KORISNIKOM

U skladu sa uslovima ovog ugovora o licenciranju sa krajnjim korisnikom (korisnicima), (u daljem tekstu „Ugovor“) sklopljenog između:

Kompanije „Intermex d.o.o.“ sa sedištem na adresi Bačvanska 6, Beograd, Republika Srbija, PIB  100220838                Mat. Br. 07447248, koji zastupa Ljiljana Milanković-Vasović,osnivač i direktor

i

Naručioca (podaci definisani u plaćenoj fakturi) kao pravnog lica/preduzetnika (u daljem tekstu „Vi“ ili „Krajnji korisnik“), daje vam se ovlašćenje za korišćenje softvera definisanog u članovima 1. i 2. ovog Ugovora. Softver definisan u članu 1. ovog Ugovora može da se koristiti online, pristupom preko Interneta, ili skladišti na nosiocu podataka, da se šalje putem e-pošte, preuzme sa Interneta, preuzme sa servera Intermexa ili nabavi iz drugih izvora pod dole navedenim odredbama i uslovima. Podrazumeva se pretplata na period od 12 meseci.

OVO JE UGOVOR O PRAVIMA KRAJNJEG KORISNIKA, A NE UGOVOR O PRODAJI. Intermex je i dalje vlasnik baze podataka, sistema ili aplikacije, kopije Softvera i fizičkog medijuma sadržanog u prodajnom pakovanju ili slično, kao i svake druge kopije koju Krajnji korisnik ima ovlašćenje da napravi na osnovu ovog Ugovora.

Klikom na opciju „Prihvatam“ tokom instalacije, preuzimanja, kopiranja ili korišćenja Softvera online ili lokalno, izražavate saglasnost sa uslovima i odredbama ovog Ugovora. Ako se ne slažete sa svim uslovima i odredbama Ugovora, odmah kliknite na opciju za otkazivanje, odustanite od instalacije ili preuzimanja, odnosno uništite ili vratite Softver, instalacioni medijum, propratnu dokumentaciju i račun Intermexu od koga ste nabavili Softver.

SAGLASNI STE DA VAŠE KORIŠĆENJE SOFTVERA ZNAČI DA STE PROČITALI OVAJ UGOVOR, DA GA RAZUMETE I DA SE SLAŽETE SA TIM DA VAS NJEGOVE ODREDBE I USLOVI OBAVEZUJU.

Član 1.

  1. Softver. U ovom ugovoru termin „softver“ podrazumeva: (i) online sistem i baze podataka, sa dodatnim aplikacijama i sistemima na bazi VI (veštačke inteligencije), (ii) računarski program kome je priložen ovaj ugovor i sve njegove komponente; (iii) celokupan sadržaj diskova, CD-ROM-ova, DVD-ova, e-poruke i sve priloge ili druge medijume kojima je ugovor priložen, uključujući softver obezbeđen u obliku objektnog koda koji je dostavljen na medijumu za podatke, putem e-pošte ili koji je preuzet sa interneta; (iv) sve povezane materijale sa uputstvima u pisanom obliku i svu dokumentaciju u vezi sa softverom, pre svega svaki opis softvera, njegovih specifikacija, opis svojstava ili rada, opis radnog okruženja u kojem se koristi, uputstvo za upotrebu ili instalaciju softvera ili svaki opis upotrebe (u daljem tekstu „dokumentacija“); (v) kopije softvera, zakrpe za moguće greške softvera, dodatke, proširenja, izmenjene verzije i ažuriranja komponenti softvera, ukoliko su obezbeđena, za koje vam Intermex daje licencu u skladu sa članom 3. ovog Ugovora. Softver se dostavlja isključivo u obliku izvršnog objektnog koda.

Član 2.

  1. Predmet licence – Softverski paketi

U ovom ugovoru termin „softverski paket“:

Računarski program – online sistem, kome je priložen ovaj ugovor i sve njegove komponente;

  1. Online softverski sistem „Intermex IndOK propisi online – Inter LexA sa intergrisanim sistemima veštačke inteligencije (VI) za pristup preko Interneta, sa adrese propisonline.com
  2. Sistem veštačke inteligencije (VI) Inter LexA za online pristup preko Interneta, sa adrese iinterlexa.rs
  3. Intermex IndOK – Standardni softver za instalaciju na pojedinačni PC računar ili mrežu korisnika
  4. Intermex SUDSKA PRAKSA – Standardni softver za instalaciju na pojedinačni PC računar ili mrežu korisnika
  5. Intermex Veliki PRAKTIKUM za radne odnose i bezbednost i zdravlje na radu na USB uređaju

 

Član 3.

  1. Instalacija, Računar i Licencni ključ.

Online Softver – Predviđen je jednostavan pristup sa internet adresa www.propisonline.com ili www.interlexa.rs, koristeći korisničko ime i lozinku na način i sa svih uređaja u broju koji je predviđen Specifikacijom količine i cene softverskih paketa za koje se plaća, koja je definisana u fakturi.

Standardni i mrežni softver obezbeđen putem nosioca podataka, poslat putem e-pošte, preuzet sa Interneta, preuzet sa servera Intermexa ili nabavljen iz drugih izvora zahteva instalaciju. Softver morate da instalirate na ispravno konfigurisanom računaru koji je usaglašen najmanje sa zahtevima navedenim u Dokumentaciji. Način instaliranja je opisan u Dokumentaciji. Na računaru na kojem instalirate Softver ne sme se instalirati nijedan računarski program ili hardver koji bi mogao nepovoljno da utiče na sam Softver. Računar podrazumeva hardver, uključujući, ali se ne ograničavajući na lične računare, laptopove, radne stanice, palmtop računare, pametne telefone, ručne elektronske uređaje ili druge elektronske uređaje za koje je Softver dizajniran, na kojima se instalira i/ili koristi. Licencni ključ podrazumeva jedinstveni niz simbola, slova, brojeva ili specijalnih znakova koje Krajnji korisnik dobija kako bi mogao legalno da koristi Softver, njegovu određenu verziju ili produženje perioda važenja Licence, u skladu sa ovim Ugovorom.

 

Član 4.

  1. Licenca. Ukoliko pristanete na odredbe ovog Ugovora i slažete se sa svim navedenim odredbama i uslovima, Intermex će vam odobriti sledeća prava (u daljem tekstu: „Licenca“):
  2. a) Instalacija i korišćenje. Imaćete neisključivo i neprenosivo pravo da koristite softver online, ili da instalirate Softver na čvrsti disk računara ili drugi medijum za trajno skladištenje podataka, instalaciju i skladištenje Softvera u memoriji računarskog sistema, kao i da implementirate, uskladištite i prikazujete Softver.
  3. b) Odredba o broju licenci.

Broj licenci je određen Specifikacijom količine i cene softverskih paketa za koje se plaća, koja je u Prilogu 1. ovog ugovora.

Pravo o korišćenju Softvera je ograničeno brojem krajnjih korisnika. Jedan krajnji korisnik predstavlja sledeće: (i) instalaciju Softvera na jednom računarskom sistemu ili (ii) ako je opseg licence povezan sa brojem poštanskih sandučića, jedan krajnji korisnik predstavljaće korisnika računara koji prihvata e-poštu putem agenta korisnika pošte (u daljem tekstu „MUA“). Ako MUA prihvati e-poštu i zatim je automatski distribuira većem broju korisnika, broj krajnjih korisnika odrediće se na osnovu stvarnog broja korisnika kojima se e-pošta distribuira. Ako server pošte obavlja funkciju prolaza za poštu, broj krajnjih korisnika biće jednak broju servera pošte kojima taj prolaz obezbeđuje usluge. Ako neodređeni broj e-adresa pripada jednom korisniku (npr. pomoću pseudonima), a klijent ne distribuira poruke automatski većem broju korisnika, potrebna je Licenca za jedan računar ili mobilni uređaj, sem ako nije drugačije dogovoreno. Ne smete da koristite istu Licencu u isto vreme na više računara ili uređja, sem ako drugačije nije dogovoreno. Krajnji korisnik ima pravo da unosi Licencni ključ za Softver samo u onoj meri u kojoj ima pravo da koristi Softver u skladu sa ograničenjima koja proističu iz broja Licenci koje je dodelio Intermex. Licencni ključ se smatra poverljivim, ne smete da delite Licencni ključ sa trećim licima niti da dozvolite da treća lica koriste Licencni ključ, osim ako to nije dozvoljeno ovim Ugovorom ili od strane Intermexa. Ako Vaš Licencni ključ bude ugrožen, odmah obavestite Intermex.

  1. a) Period važenja Licence. Pravo na korišćenje Softvera biće vremenski ograničeno.
  2. b) Istek Licence. Licenca će automatski isteći na kraju perioda za koji je dodeljena. Ako prekršite neke odredbe ovog Ugovora, Intermex ima pravo da odustane od Ugovora, bez dovođenja u pitanje njegovih prava ili primene pravnih sredstava. U slučaju otkazivanja Licence, morate odmah da izbrišete, uništite ili o svom trošku vratite Softver i sve dodatne kopije preduzeću Intermex ili na lokaciju gde ste ga nabavili. Nakon isteka Licence, Intermex ima pravo da otkaže pravo krajnjeg korisnika na korišćenje funkcija Softvera, koje zahtevaju povezivanje na servere Intermexa ili treće strane.

 

Član 5.

  1. Funkcije koje zahtevaju prikupljanje podataka i vezu sa internetom. Da bi ispravno funkcionisao, Softver zahteva vezu sa internetom i mora da je povezan na servere Intermexa ili trećih strana, kao i primenjivo prikupljanje podataka u skladu sa Politikom privatnosti. Veza sa internetom i primenjivo prikupljanje podataka su neophodni za sledeće funkcije Softvera:
  2. a) Ažuriranje Softvera. Intermex ima pravo da povremeno izdaje ažuriranja za Softver (u daljem tekstu „Ažuriranja“), ali nije obavezan da ih obezbedi. Ova funkcija je omogućena po standardnim postavkama Softvera, tako da se Ažuriranja instaliraju automatski, osim u slučaju kada Krajnji korisnik onemogući automatsku instalaciju Ažuriranja. U svrhe obezbeđivanja ažuriranja, neophodna je potvrda verodostojnosti Licence, koja obuhvata informacije o računaru i/ili platformi na kojima je Softver instaliran, u skladu sa Politikom privatnosti.
  3. b) Zaštita od zloupotrebe podataka. Softver sadrži funkciju koja sprečava gubitak ili zloupotrebu važnih podataka u direktnoj vezi sa krađom Računara.
  4. c) Bezbednosna procena uređaja povezanih na mrežu. Softver sadrži funkciju za proveravanje bezbednosti lokalne mreže krajnjeg korisnika i bezbednosti uređaja u lokalnoj mreži za koju su potrebni naziv lokalne mreže i informacije o uređajima u lokalnoj mreži, kao što su prisustvo, tip, naziv, IP adresa i MAC adresa uređaja u lokalnoj mreži u skladu sa informacijama o licenci. Informacije uključuju i tip bežične bezbednosti i tip bežičnog šifrovanja za rutere. Ova funkcija može takođe da pruži informacije o distupnosti softverskog rešenja za bezbednost uređaja u lokalnoj mreži.

U svrhe ovog Ugovora, neophodno je da se prikupljaju, obrađuju i čuvaju podaci koji omogućavaju Intermexu da Vas identifikuje, u skladu sa Politikom privatnosti. Ovim pristajete na to da Intermex može sopstvenim sredstvima da proveri da li koristite Softver u skladu sa odredbama ovog Ugovora. Ovim putem prihvatate da je za svrhe ovog Ugovora neophodno da se vaši podaci prenose prilikom komunikacije između Softvera i računarskih sistema Intermexa ili njegovih poslovnih partnera koji predstavljaju deo Dobavljačeve mreže za distribuciju i podršku u cilju osiguravanja funkcionalnosti Softvera i ovlašćenja za korišćenje Softvera, kao i zaštite prava Intermexa.

U skladu sa odredbama ovog Ugovora, Intermex ili njegovi poslovni partneri koji predstavljaju deo Intermexove mreže za distribuciju i podršku imaju pravo da prenesu, obrade i skladište važne podatke koji služe za vašu identifikaciju u svrhe naplate, ispunjavanja odredaba ovog Ugovora i slanja obaveštenja na vaš Računar. Ovim putem prihvatate da ćete primati obaveštenja i poruke koje obuhvataju, ali se ne ograničavaju na marketinške informacije.

Detalje o privatnosti, zaštiti ličnih podataka i Vašim pravima kao subjekta u tim podacima možete da pronađete u Politici privatnosti koja je dostupna na veb-lokaciji Intermexa i kojoj možete da pristupite direktno iz procesa instaliranja. Možete da je posetite i iz odeljka za pomoć u okviru Softvera.

Član 6.

  1. Primena prava Krajnjeg korisnika. Prava krajnjeg korisnika morate ostvarivati lično ili putem svojih zaposlenih. Imate pravo da koristite Softver isključivo za svoj rad na Računarima ili računarskim sistemima ili mobilnim uređajima za koje ste nabavili Licencu.

Član 7.

  1. Ograničenja prava. Ne smete da kopirate ni distribuirate Softver, razdvajate ga na komponente niti da stvarate njegove izvedene verzije. Prilikom korišćenja Softvera, morate da pristanete na sledeća ograničenja:
  2. a) Jednu kopiju Softvera možete napraviti za sebe na medijumu za trajno skladištenje podataka kao rezervnu kopiju, pod uslovom da arhiviranu rezervnu kopiju nećete instalirati ni koristiti na drugom računaru. Svaka druga kopija Softvera koju napravite smatraće se kršenjem Ugovora.
  3. b) Ne smete da koristite, menjate, prevodite ili reprodukujete Softver niti da prenosite prava na njegovo korišćenje ili njegovih kopija ni na koji način koji nije izričito opisan ovim Ugovorom.
  4. c) Ne smete da prodajete, podlicencirate, izdajete ili pozajmljujete Softver ni da ga koristite za pružanje komercijalnih usluga.
  5. d) Ne smete da izvršite reverzni inženjering, reverzno kompajliranje ili rastavljanje Softvera niti da na bilo koji drugi način pokušate da otkrijete izvorni kôd Softvera, osim u onoj meri u kojoj je ovo ograničenje izričito zabranjeno zakonom.
  6. e) Saglasni ste sa tim da ćete Softver koristiti samo na način koji je u skladu sa svim nadležnim važećim zakonima na osnovu kojih koristite Softver, uključujući i sva nadležna ograničenja koja proističu iz zakona o autorskim pravima i ostalim pravima intelektualnog vlasništva.
  7. f) Prihvatate da ćete koristiti Softver i njegove funkcije na način koji ne ograničava mogućnosti drugih Krajnjih korisnika da pristupe ovim uslugama. Intermex zadržava pravo da ograniči mogućnosti usluga koje pruža pojedinačnim Krajnjim korisnicima kako bi omogućio najvećem mogućem broju Krajnjih korisnika da koriste usluge. Ograničavanje mogućnosti usluga podrazumeva i potpuno isključivanje mogućnosti korišćenja funkcija Softvera i brisanja Podataka i informacija na serverima Intermexa ili serverima treće strane u vezi sa određenim funkcijama Softvera.
  8. g) Prihvatate da ne obavljate nikakve aktivnosti koje obuhvataju Licencni ključ, a koje krše odredbe ovog Ugovora ili koje vode do davanja Licencnog ključa bilo kojoj osobi koja nema prava da koristi Softver, kao što su prenos korišćenih ili nekorišćenih Licencnih ključeva u bilo kom obliku, kao i neovlašćena reprodukcija ili distribucija umnoženih ili generisanih Licencnih ključeva ili korišćenje softvera koje je rezultat upotrebe Licencnog ključa koji je potekao iz drugog izvora, a ne od Intermexa.

Član 8.

  1. Autorska prava. Softver i sva prava, bez ograničenja, uključujući prava vlasništva i intelektualnog vlasništva, ovde su određeni kao vlasništvo preduzeća Intermex i/ili njegovih distributera licence. Zaštićena su odredbama međunarodnih ugovora i svim drugim primenljivim zakonima zemlje u kojoj se Softver koristi. Struktura, organizacija i kôd Softvera su vredne trgovinske tajne i poverljive informacije preduzeća Intermex i/ili njegovih dobavljača licenci. Ne smete da kopirate Softver, osim u slučajevima navedenim u članu 6 (a). Svaka kopija koju smete da napravite u skladu sa Ugovorom mora da sadrži ista autorska prava i druge naznake o vlasništvu koje se pojavljuju na Softveru. Ako izvršite reverzni inženjering, reverzno kompajliranje ili rastavljanje ili na drugi način pokušate da otkrijete izvorni kôd Softvera, kršeći odredbe ovog Ugovora, saglasni ste da će se sve informacije dobijene na taj način automatski i nepovratno preneti Dobavljaču i u celini postaju njegovo vlasništvo od trenutka njihovog nastanka, bez obzira na prava Dobavljača u vezi sa kršenjem Ugovora.

Član 9.

  1. Zadržavanje prava. Intermex ovim putem zadržava sva prava na Softver, osim prava koja vam kao Krajnjem korisniku nisu izričito data odredbama Ugovora.

Član 10.

  1. Početak i raskid Ugovora. Ugovor stupa na snagu od dana kada prihvatite njegove odredbe. Ugovor možete da raskinete u svakom trenutku tako što ćete trajno deinstalirati, uništiti ili o sopstvenom trošku vratiti Softver, sve rezervne kopije i sve srodne materijale koje ste nabavili od Intermexa ili njegovih poslovnih partnera. Bez obzira na način raskida Ugovora, odredbe u članovima 7, 8, 11, 13, 19 i 21. ostaju važeće bez vremenskog ograničenja.

Član 11.

  1. DEKLARACIJE KRAJNJEG KORISNIKA. KAO KRAJNJI KORISNIK PRIHVATATE ČINJENICU DA SE SOFTVER ISPORUČUJE „U ZATEČENOM STANJU“, BEZ IZRIČITE ILI IMPLICITNE GARANCIJE BILO KOJE VRSTE I U NAJVEĆOJ MERI DOPUŠTENE PREMA VAŽEĆEM ZAKONU. NI INTERMEX NI NJEGOVI DISTRIBUTERI LICENCE, KAO NI VLASNICI AUTORSKIH PRAVA NE DAJU NIKAKVU IZRIČITU NI IMPLICITNU POTVRDU ILI GARANCIJU, UKLJUČUJUĆI GARANCIJE ZA PRODAJU ILI PRIKLADNOST ZA ODREĐENU SVRHU, KAO NI GARANCIJE DA SOFTVER NE KRŠI NIKAKVE PATENTE, AUTORSKA PRAVA, ŽIGOVE ILI NEKA DRUGA PRAVA TREĆIH LICA. NI INTERMEX NI NEKO DRUGO LICE TAKOĐE NE DAJU GARANCIJU DA SU FUNKCIJE SADRŽANE U SOFTVERU U SKLADU SA VAŠIM ZAHTEVIMA ILI DA ĆE OPERACIJE SOFTVERA BITI BEZ PREKIDA ILI GREŠAKA. PRIHVATATE PUNU ODGOVORNOST I RIZIK PRI IZBORU SOFTVERA KOJI TREBA DA POSLUŽI ZA POSTIZANJE PREDVIĐENIH REZULTATA, KAO I ZA INSTALACIJU, UPOTREBU I REZULTATE KOJE ĆETE POSTIĆI POMOĆU NJEGA.

Član 12.

  1. Nema drugih obaveza. Ovaj Ugovor ne kreira obaveze Intermexa i njegovih distributera licenci koje nisu izričito navedene u njemu.

Član 13.

  1. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI. DO MAKSIMALNE GRANICE DOZVOLJENE VAŽEĆIM ZAKONOM, NI U KOM SLUČAJU SE INTERMEX, NJEGOVI ZAPOSLENI ILI DOBAVLJAČI LICENCE NEĆE SMATRATI ODGOVORNIM ZA GUBITAK PROFITA, PRIHODA, PRODAJE, PODATAKA, ZA TROŠKOVE NABAVKE POLOVNE ROBE ILI USLUGA, OŠTEĆENJE IMOVINE, POVREDE, PREKID POSLA, GUBITAK POSLOVNIH INFORMACIJA ILI BILO KAKVO POSEBNO, DIREKTNO, INDIREKTNO, SLUČAJNO, EKONOMSKO, POKRIVAJUĆE, KAŽNJIVO, POSEBNO ILI NAKNADNO OŠTEĆENJE, NASTALO NA BILO KOJI NAČIN ILI TOKOM VAŽENJA UGOVORA; ŠTETE, NEPAŽNJE ILI DRUGIH OBLIKA ODGOVORNOSTI, KOJI SU NASTALI ZBOG KORIŠĆENJA ILI NEMOGUĆNOSTI KORIŠĆENJA SOFTVERA, ČAK I AKO SE INTERMEXU ILI NJEGOVIM DOBAVLJAČIMA LICENCI SAOPŠTAVA POSTOJANJE MOGUĆNOSTI TAKVOG OŠTEĆENJA. POŠTO NEKE ZEMLJE I ZAKONI NE DOZVOLJAVAJU IZUZIMANJE ODGOVORNOSTI, ALI MOGU DA DOZVOLE OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI, U TOM SLUČAJU ODGOVORNOST INTERMEXA, NJEGOVIH ZAPOSLENIH I DOBAVLJAČA LICENCI BIĆE OGRANIČENO NA SUMU KOJOM STE PLATILI LICENCU.

 

Član 14.

  1. Prava potrošača. Ništa navedeno u Ugovoru neće oštetiti zakonska prava bilo koje strane koja predstavlja potrošača ako nisu u saglasnosti sa njima.

Član 15.

  1. Tehnička podrška. Preduzeće INTERMEX ili lica treće strane koje je ovlastio Intermex pružiće tehničku podršku po svojoj volji, bez garancije ili deklaracija. Krajnji korisnik će morati da napravi kopiju svih postojećih podataka, softvera i programa pre pružanja usluge tehničke podrške. Preduzeće Intermex i/ili lica treće strane koje je Intermex ovlastio ne prihvataju odgovornost za štetu ili gubitak podataka, vlasništva, softvera, hardvera ili gubitak profita zbog pružanja usluga tehničke podrške. Preduzeće Intermex i/ili lica treće strane koje je Intermex ovlastio zadržavaju pravo da odluče da je rešavanje problema van mogućnosti tehničke podrške. Preduzeće Intermex zadržava pravo da odbije, suspenduje ili prekine pružanje usluga tehničke podrške po svojoj volji. Informacije o Licenci, Informacije i drugi podaci u skladu sa Politikom privatnosti će možda biti neophodni za svrhe pružanja tehničke podrške.

 

Član 16.

  1. Prenos licence. Softver se ne može preneti sa jednog računarskog sistema na drugi, osim ako to nije u skladu sa odredbama Ugovora. Ako je to u skladu sa odredbama Ugovora, Krajnji korisnik će samo imati pravo trajno da prenese Licencu i sva odobrena prava iz Ugovora na drugog Krajnjeg korisnika uz saglasnost Dobavljača, pod uslovom da (i) prvobitni Krajnji korisnik ne zadržava kopiju Softvera, (ii) da je prenos prava direktan tj. da se prenose sa prvobitnog Krajnjeg korisnika na novog Krajnjeg korisnika, (iii) novi Krajnji korisnik preuzima sva prava i obaveze koje je imao prvobitni Krajnji korisnik u skladu sa ovim Ugovorom, (iv) prvobitni Krajnji korisnik mora da obezbedi novom Krajnjem korisniku dokumentaciju koja mu omogućava potvrdu originalnosti Softvera.

Član 17.

  1. Potvrda originalnosti Softvera. Krajnji korisnik dokazuje da ima pravo da koristi Softver na jedan od sledećih načina: (i) pomoću certifikata o licenci koji izdaje Intermex ili treće lice ovlašćeno od strane Intermexa; (ii) pomoću pisanog ugovora o licenci, ako je takav ugovor zaključen; (iii) putem prosleđivanja e-poruke koju je poslao Intermex i koja sadrži detalje o licenci (korisničko ime i lozinka). Informacije o Licenci i podaci kojima se identifikuje Krajnji korisnik u skladu sa Politikom privatnosti možda će biti neophodni za svrhe potvrde verodostojnosti Softvera.

Član 18.

  1. Obaveštenja. Sva obaveštenja, kao i vraćeni Softver i Dokumentacija moraju se dostaviti na adresu: Intermex d.o.o., 11000 Beograd, Alekse Bačvanskog 6, Republika Srbija, ili na e-mail: intermex@gmail.com.

 

Član 19.

  1. Važeći zakon i rešavanje sporova. Ovaj Ugovor se pridržava zakona Republike Srbije i sastavljen je u skladu sa njim. Krajnji korisnik i Intermex prihvataju da neće primenjivati principe neusaglašene sa zakonom i Konvencijom Ujedinjenih nacija o Ugovorima o međunarodnoj prodaji robe.

Izričito ste saglasni sa tim da je za bilo kakve tužbe ili sporove povezane sa ovim Ugovorom ili Intermexom, kao i sporove i tužbe u vezi sa korišćenjem Softvera nadležan Privredni sud Beogradu i u skladu sa tim ste saglasni sa tim da je navedeni sud nadležan.

Član 20.

  1. Opšte odredbe. Ako je bilo koja odredba ovog Ugovora ništavna ili neizvršiva, to neće uticati na valjanost preostalih odredbi Ugovora, koje će ostati valjane i izvršive u skladu sa ovde navedenim uslovima. U slučaju odstupanja između jezičkih verzija ovog Ugovora, verzija na srpskom jeziku ima prednost. Ovaj Ugovor se može izmeniti samo u pisanom obliku, može ga potpisati samo ovlašćeni predstavnik Intermexa ili osoba izričito ovlašćena za predstavljanje u vidu advokata.

Ovo je ceo Ugovor između Intermexa i vas u vezi sa Softverom i on ima veću važnost od svih prethodnih predstavljanja, diskusija, obaveza, izveštaja ili reklama u vezi sa Softverom.